پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
رمیصارمیصا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

پارسا و رمیصا فرشته هایی از بهشت برای ما

با آمدنت ای عشق ...

1391/12/9 11:05
نویسنده : مامان شکوفه
128 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچکم ...زیباترین من...

روزی که دانستم تو در من جوانه زدی 

شادی میان قلب من مثل گلی شکفت

چشمان من یک برق مادرانه زد

تمام روح و تنم بخاطرت آشفت

بهترین هدیه عالم نی نی کوچکم

تمام سختی های این روزها 

بادیدن لبخند تواز یاد میرود

واشک شوق از چشمهای من میریزد

با دیدن قد و بالای چند سانتی ات

ای بهترین من شیرین ترین من

بخاطرت از بالا و پایین روزگار

ترسی به دل راه نمیدهم

صدایی در قلبم میگوید

دتیا را چه باک من یک مادرم

نه ماه انتظار لحظه لحظه من

در انتظار بوییدن تو

یک آغوش سیر در بر گرفتنت

تا بینهایت بوسیدن تو

یا که در چشمهای تیله ایت خیره شدن

غرق در زیبایی بی انتهای تو

ای بهترین من نی نی کوچکم

با آمدنت شعر مادری در دلم جوشید

تمام جسم و جان و دلم فدای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)