پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
رمیصارمیصا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پارسا و رمیصا فرشته هایی از بهشت برای ما

خدایا خیلی دوستت دارم

1392/3/25 13:23
نویسنده : مامان شکوفه
126 بازدید
اشتراک گذاری

و واااااااااای وای وای.... وقتایی که شیرت میدم... چی بگم که لذت بخش ترین و ارام بخش ترین لحظه ها موقع شیر دادنته! خودتو میندازی تو بغلم و آروم شروع میکنی به شیر خوردن و همینجوری با چشمای نازت نگام میکنی و نگام میکنی و نگام میکنی تا خوابت میبره و من اون لحظه دلم نمیخواد حتی نفس بکشم که مبادا عزیز دردونه ام بیدار بشه... میشینم و مثل همیشه فکر میکنم... فکر میکنم به سال دیگه... به کابوس از شیر گرفت تو! نه از ترس بی قراری تو بلکه از ترس بی قراری خودم! از ترس از دست دادن این آرامش! این آغوش!

اینقدر لحظه ای ناب و لذت بخش هست که تند تند داره از ذهنم میگذره و  دلم میخواد ادامه بدم ولی خستگی نمیذاره.

خدا جونم... باور نمیکنم که من، شکوفه، شدم مادر و مایه آرامش یک کوچولوی شیرین! یکی یکدونه ای که فقط تو آغوش من آروم میشه و با شیره جون من رشد میکنه و سیراب میشه!

خدایا ... خدای مهربونم... دست گرم و مهربون همسرم و دست کوچولو و لطیف و نرم عزیز دردونه ام و ازم نگیر! خدایا خودت شاهدی که نیمه شب وقتی میبینم کنار هم خوابیدن و به آرومی نفس میکشن چقدر شکرت میکنم...

خدایا میدونی که نفسم به نفسشون بنده پس مثل همیشه زندگی کوچیکمون و به تو میسپرم

به تو که  همیشه در کنارم بودی و من همیشه احساست کردم خصوصا این چند سال اخیر... خیلی دوستت دارم خدا و الان دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت و بگم ممنونتممممممم... به خاطر این همه خوشبختی... به خاطر این همه لحظه های ناب... ممنونم که منو لایق دونستی و امیدوارم بتونم همسر و مادر خوبی برای عشقام باشم

خوشحالم که اینقدر عاشقم.......................................................................................

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)