پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
رمیصارمیصا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

پارسا و رمیصا فرشته هایی از بهشت برای ما

عشق پارسا به مامان

1392/3/25 13:16
نویسنده : مامان شکوفه
145 بازدید
اشتراک گذاری

دلم می خواهد هرچی دوربین دور و برم دارم روشن کنم , اصلاً نه , هرچی آدم می شناسم صدا کنم تا بیان و همه شاهد باشن و لحظه ای که از سر کار برمیگردم رو ببینن. لحظه ای که چشمان هر دومون پر از عشق می شود. پارسای من واقعاً دلم می لرزد برای لحظه ای این چنینی که ببینم چشمان معصومی سراسر عشق است و به من نگاه می کند. از خوشحالی قهقهه می زند و هر طرف که می روم , هرکاری که می کنم فقط منتظر است برای درآغوش کشیدن و ...... من بغلت می کنم و با هم یک چرخ عاشقانه می زنیم و من اندک زمانی از این زمین خاکی جدا می شوم .... با تو! عزیزکم آن لحظه بدنیا می ارزد , به دنیا. می دانی دنیا چقدر است مادر؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)