پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
رمیصارمیصا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

پارسا و رمیصا فرشته هایی از بهشت برای ما

دوستت دارم پسرم ....

1392/5/3 15:29
نویسنده : مامان شکوفه
664 بازدید
اشتراک گذاری

پارسایم!

میخوام از عشقی که به تو دارم بگم.

پسر آسمونیم !

با اینکه شیطنت میکنی و جیغ میکشی و صورت مامان رو گاهی با ناخن های نازت چنگ میندازی و با دستهای کوچیک و نازت سیلی محکمی به صورتم میزنی و گاهی هم با دندونهای کوچولوت گاز رو نسیبم میکنی و گاهی هم حرص مامان رو در میاری اما اما اما عاشقتم.عشقی که نمیتونم بگم چقدره!

نازگلم!

اندازه تماما سلولهای بدنم عاشقتم.آخ پارسای من!از خدا خواستم و باز هم عاجزانه از خدای مهربونم میخوام که همیشه سلامت و در کنارم باشی.

پسرک خوشگلم!

دوست دارم.هیچ وقت باورم نمیشد که فرزندم رو اینقدر دوست خواهم داشت.

قلب مامان!

من شدم اسیرت،دربندت.

عشق مامان!

قلبم فقط برای تو میزنه و به عشق تو زنده ام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
2 آبان 93 11:57
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان